Pracuję na codzień w biurze z ubezpieczeniami. Oprócz mnie w biurze są jeszcze trzy inne pracownice. Chcemy, żeby nasze biuro przyciągało klientów. Długo zastanawiałyśmy się, co możemy zrobić. Na początek postanowiłyśmy wymienić doniczki, w których mamy piękne rośliny. Nowe doniczki uatrakcyjnią z pewnością nasze biuro. Pojedziemy do sklepu coś wybrać. 

Wybór doniczek do wnętrza biura

doniczki do wnętrzZastanawiałyśmy się, gdzie mogłybyśmy poszukać jakichś ładnych doniczek. Jedna z koleżanek powiedziała, że ładne doniczki do wnętrz można kupić w specjalnym markecie z przedmiotami dekoracyjnymi. Od razu po pracy tam pojechałyśmy. Liczyłyśmy na to, że znajdziemy przepiękne doniczki. Potrzebnych jest nam pięć dekoracyjnych donic. Na miejscu były doniczki ceramiczne, plastikowe, oraz imitujące doniczki wiklinowe. Nie mogłyśmy się zdecydować, co wybrać. Bardzo podobały nam się kolorowe doniczki wykonane z plastiku, ale one raczej nie pasują do biura. Postanowiłyśmy ostatecznie zakupić doniczki imitujące wiklinę. Myślimy, że idealnie będą pasować do naszego wnętrza. Kupiłyśmy dwie duże i trzy średniej wielkości doniczki. Pomyślałam, że zakupię też takie do domu. Zatem kupiłam trzy małe doniczki. Zapakowałyśmy wszystkie doniczki do bagażnika i pojechałyśmy do biura, by przesadzić rośliny. Musiałyśmy to zrobić szybko po pracy, gdyż w czasie pracy nie byłoby takiej możliwości. Kwiaty zostały przesadzone.

Z pewnością biuro wygląda teraz o wiele lepiej. Nawet szef nas pochwalił, że spisałyśmy się na medal i miałyśmy genialny pomysł z tymi doniczkami. Stare doniczki zabrałyśmy do domu. Musiałyśmy się nimi podzielić. Liczymy teraz, że nasze biuro przyciągnie nowych klientów do kupowania ubezpieczeń. Doniczki są naprawdę przepiękne. Biuro prezentuje się rewelacyjnie.