Postanowiłem poważnie zainwestować w reklamę swojej firmy oraz w poprawę jej wizerunku na rynku. W tym celu zatrudniłem firmę marketingową, która pomogła mi zaplanować nowe działania reklamowe i wizerunkowe. Jednym z ich pomysłów był słodycze reklamowe.
Bombonierka w służbie reklamie
Początkowo byłem sceptyczny wobec tego właśnie pomysłu, bo jak bombonierka ma sprawić, że więcej osób będzie zainteresowanych moimi produktami? Okazało się to jednak strzałem w dziesiątkę po tym, jak proponowałem czekoladki z bombonierki podczas spotkań z klientami, nowymi i starymi, podczas rozmów z dostawcami i tak dalej. Cały czas miałem w gabinecie kilka takich bombonierek, na których opakowaniu umieszczone było logo firmy, nasze obecne hasło reklamowe i kilka ładnych zdjęć produktów. Czekoladki w środku były dobrej jakości, z belgijskiej czekolady i z różnymi nadzieniami. Ku swojemu zaskoczeniu odkryłem, że rozmowy przebiegają jakoś lepiej, kiedy częstuję kogoś smaczną czekoladką. Po pewnym czasie zacząłem rozdawać nasze bombonierki reklamowe klientom i partnerom biznesowym w formie podziękowania, jako dodatek do dobrej umowy czy też jako prezent z okazji różnego rodzaju świąt. To naprawdę działało, ponieważ po pewnym czasie przybyło mi więcej stałych klientów, a do tej pory często robili tylko jednorazowe zakupy.
Kto by pomyślał, że czekoladki z bombonierki będą miały taki efekt? Ja na pewno nie i teraz już wiem, że trzeba było mieć więcej wiary w pomysły marketingowców. Dzięki współpracy z nimi, a zwłaszcza dzięki bombonierkom, moja firma wygląda na rynku lepiej niż kiedykolwiek wcześniej.
Więcej: bombonierki reklamowe